čekání jak za totáče
4 ledna, 2022
20 min u automatu na vykup lahví obsluha katastrofa, omluva žádná , zlatě když vykupoval " svěrák "
Vrácení přepravky od piva - termín, dotaz
11 prosince, 2021
Dobrý den. Při vrácení přepravky od piva ve vaší prodejně, jsem si založil lístek z automatu do peněženky s tím, že jej použiji při dalším nákupu ve vaší prodejně. Vůbec mě nenapadlo prostudovat informaci na lístku, že lze uplatnit tento lístek pouze po dobu 30 dnů. Pochopil bych to u potravin, které mají danou expiraci výrobcem, ale u lístku z automatu mi to připadá absurdní. Když jsem ho v peněžence po delší době ( 2 měsíce ) objevil a chtěl při placení na pokladně použít, bylo mi sděleno od paní pokladní, že je lístek již neplatný. Můžete mi prosím vysvětlit důvod tohoto pravidla? U jiných obchodních organizací jsem se s tímto nikdy nesetkal. Jinak s nákupy u vás jsem velmi spokojen. Děkuji a přeji pěkný den. Radovan Čížek Ústí n.L.
Nefunkční aplikace
4 listopadu, 2021
Nefunguje aplikace od lidlu, tak žádná úspora. Zaměstnanci mi nepomohli. Mám novej mobil.
Nejlepší ceny potravin
8 června, 2021
Máte nejlepší ceny jídla. Velkej nákuop za 1500 co stojí jinde 2000 a víc. Lidl je německá kvalita.
Lidl online recenze
3 května, 2021
S online nákupem v Lidlu jsem velice spokojený. Byl to můj již druhý nákup a vše proběhlo bez problémů. Objednala jsem v úterý a v pátek přišel první balíček, druhý balíček přišel hned v pondělí. Vůbec mi nevadí rozdělení do více balíčků a chápu, že asi expedují z více míst. Tento obchod dává i možnost vrácení zboží. Nevýhodu vidím v tom, že zajímavé zboží je velice rychle vyprodané.