České dráhy, a.s.
recenze

české_dráhy_recenze
12
10
České dráhy, a.s.
IČ:
IČ: 70994226
Datum založení:
Tel:
Email:
O firmě:
Hodnocení
1.412
České dráhy, a.s.

České dráhy recenze

1.00

1.00

15 února, 2022

vaše služby jsou naprostá katastrofa

Negativní recenze

České dráhy, a.s.

Hrůza

1.00

1.00

7 února, 2022

Děláte si srandu z lidí???!!! jízdní řád je jen cár papíru, všude bordel!!!

Negativní recenze

České dráhy, a.s.

české dráhy recenze

1.00

1.00

2 ledna, 2022

Dnes jsem jel vlakem z Jirkova do Prahy 1. Třídou. Šel jsem na záchod Jeden ten záchod byl obsazený asi 10 minut. A na druhém nefungovala voda na umyti rukou. Jsem opravdu naštvaný za služby, které poskytují.

Negativní recenze

České dráhy, a.s.

ČD eshop

2.00

2.00

1 listopadu, 2021

Dnes jsem v předprodeji na e-shopu ČD kupoval jízdenku pro sebe a rodinu do Vídně. A za dítě jsem kupodivu zaplatil jízdné o cca. 5 EUR dražší než bylo jízdné za dospělé osoby. Byla to teda v podstatě přirážka za to, že někomu ještě není 18 let, což jsem opravdu nečekal. Přitom e-shop vychytrale zobrazuje zpočátku jen celkovou částku a podrobnější rozúčtování se zákazník dozví až po zaplacení. Inu mají to u ČD pěkně vypečené. Navíc je to nesystematicky nahodilé. Na podzim jsem kupoval stejnou jízdenku s tím rozdílem, že to bylo jen krátce před jízdou, takže celkově to bylo dražší, ale tam bylo jízdné za dítě cca. o 15 EUR níže než jízdné za dospělého. Je docela dobře možné, že přirážka za dítě tedy není záměrem ČD, ale je důsledkem toho, že se snaží vytvořit opravdu složitý tarifní systém, ale na rozdíl od jiných dopravců naprosto nejsou schopni uhlídat si logické souvislosti uvnitř toho svého hyper-složitého tarifního systému.

Negativní recenze

České dráhy, a.s.

ČD zpoždění!!!!

1.00

1.00

21 října, 2021

Dnes bylo spoustou zpoždění. Cesta z Ostrov n. Ohří-Praha hl. nádr. Vlak zpoždění 140 minut! Neměli jsme se jak dostat domů, neboť vlak který jel do Hranic n. Moravě jel v 18:57 a my přijeli 19:04. Poslali nás tedy na Pendolíno, kde absolutně neuměli vyřešit situaci s místenkami, které jsme si nehodlali zakoupit, neboť tohle byla jejich chyba. Byl takový problém pozdržet vlak o 10 minut aby se v klidu cestující dostali domů? Místo toho jsme museli jet Pendolínem do Olomouce a z Olomouce do Hranic n.M. Za mě by lidé mohli jen české dráhy žalovat za nedodržování času! A vlastně za nevyřešení ničeho! V Pendolínu nás paní poslala si sednout do vozu 1. a člověk který tím to nejezdí neví! Paní průvodčí arogantně vysvětlila že tam nemáme co ze štěnětem dělat. Ale pokud by to řekla v moment kdy jsme nastoupili “v prvním voze je tichý oddíl”. Neřekla ani bů a ani á. Lidi v tomto vagóně byly neskutečně drzý a nedokázali pochopit danou situaci, sami šli pro tuto arogantní paní. Česko mě nepřestává překvapovat! Naposledy jsem jela touto službou! Měli jsme zakoupeno celodenní síťovou jízdenku! Díky že jako česko znovu klame! Lidi jsou prostě hovada! A nic víc! A ne že nám zde paní bude vykládat že nám “umožnili jízdu tímto vlakem”! Ne! Vy jako ČD máte POVINNOST NAHRADIT JÍZDNÉ!!! Takže pokud dojde k nějaké další aférce tak podám trestní oznámení za to co se zde děje. A myslím že nebudu jediná!!!

Negativní recenze

České dráhy, a.s.

Opakované zpoždění České dráhy a.s.

1.00

1.00

26 září, 2021

České drahy mají věčně zpoždění. Nestíhám kvůli nim věčně spoj z Prahy, přes Železnou Rudu do Německa kde mám na přestup na hranicích 6 minut. Nikdy tento interval nestihnou. Tudíž musím čekat na další spoj, který jede až za hodinu. Už se těším až budu mít brzy auto, a s touto nespolehlivou a zastaralou instituci už nikdy nepojedu

Negativní recenze

České dráhy, a.s.

Spokojenost s cestování ČD

5.00

5.00

12 srpna, 2021

Po mé první zkušenosti jsem s ČD maximálně spokojená. Necestuji často vlakem, a většinou vybírám Regiojet, ale jelikož mi nechtěli vzít většího psa, tak jsem váhavě zkusila ČD. Jelikož jsem slyšela špatné recenze, trochu jsem se bála. Vlak přijel včas, překvapila mne čistota, fungující klimatizace, občerstvení a veliký prostor pro nohy. A to jsem byla ve druhé třídě. Personál velice zdvořilý a milý. Se psem neměl nikto problém. Paráda

Pozitivní recenze

České dráhy, a.s.

ČD a.s. negativní recenze KATASTROFA

1.00

1.00

4 srpna, 2021

Katastrofa, vyluka Brno-Hustopece, 13.00 jede misto toho autobus. fajn, ale odkud? Doptame se ridice tohoto autobusu odstaveneho momentalne na druhe strane nez je zastavka. Prejdeme tedy na zastavku kde 20minut čekáme, abychom se 2minuty pred odjezdem autobusu od neprijemne pruvodci dozvedeli ze listek si musime koupit na nádraží. Neznala Brna se slusne zeptam kde? Naces lavina stekotu od pruvodci kde by to pry, asi tak melo byt.. Uprkem bezim koupit listek. Pani za okenkem vubec neslysim(asi nezapla mikrofon ) opet sprint k busu- kde se dozvidam, ze jsem si ho mela cvaknout- takze opet uprk kus dal k odcvaknuti -ted uz se snad do toho busu dostanu. Muze mi nekdo vysvetlit proc nemuze listek prodat pruvodci? Kdyz to jde na Jicinsku ( vychodni cechy) proc to nejde i v Brne? Takze vlakem, potazmo jeho nahradni dopravou uz nikdy vice!!!! Kmínková Petra Doplneni: v 13.40 naseda do busu jina pruvodci a ejhle najednou listky koupit v autobuse jdou...

Negativní recenze

České dráhy, a.s.

České dráhy a.s. jsou ostuda

1.00

1.00

4 srpna, 2021

S ČD jezdím už 20let. Bohužel k nám na Vysočinu nic jiného nejezdí, není konkurence a to tomu odpovídá. Č. dráhy toho plně zneužívají. Máme nejhorší vlaky, u kterých nevíte, jestli dojedou a nerozpadnou se. Špína všude. Stačí otřít stolek vlhčeným ubrouskem. Ještě větší zážitek je opěrka a strašně špinavé hadry přes ni. Zvlášť výsměšně to působilo v lockdownu, kdy Dráhy zdůrazňovali, jak dbají na čistotu a bezpečnost cestujících. Zapomněla jsem dodat, že jezdím 1. třídou, kde mimo jiné připlácím za klimatizaci - za celou dobu fungovala jen jednou. Jinak je ve vlaku v létě snad 40C, než dojedete do Prahy jste upečení. Okna nejdou většinou otevřít, a když ano, jsou tak malinká, že je vám to stejně k ničemu. V zimě naopak bývá v kupé často zima. Wifi, která měla být, často nefunguje. Průvodčí se naučili na všechny výtky reagovat krčením ramen a odpověďmi typu "my za nic nemůžeme, ale víme, že je to fakt hrůza" Vtipný je i vozík s občerstvením. Často se k vám ani nedostane, protože vlak je tak narvaný, včetně chodbiček, že neprojede. Navíc jídlo má ve vozíku bez ledničky (i bagety..) a vozí to kdovíjak dlouho po celém vlaku. Teď jsem jela 2x s Regiojetem. Bohužel k nám nejezdí. Ač jsem byla v třídě standard, čistota a služby se s vlaky Č.drah vůbec nedají srovnat. A cena byla ještě lepší. Myslím, že by se vedení Drah mělo stydět, ale oni vlakem nejezdí, tak je jim to jedno. Hlavně že je platíme (stále se zvyšující cenou jízdného) a ty reklamy v tv taky něco stojí. Možná by se mělo investovat spíš do zlepšení vlaků. Je to velká ostuda pro celou ČR.

Negativní recenze

České dráhy, a.s.

Hrozný služby

1.00

1.00

26 července, 2021

Jezdím vlakem několik let..horší služby než u ČD jsem nezažila., neustálá zpoždění, o personálu nemluvě..Dnes jsme nabrali 15min zpoždění, ani nevím proč. Cestovala jsem ze Studénky do Havířova. Vlak, který vyjíždí ze Svinova měl odjíždět 15:19,, jelikož jsme nabrali zmíněné zpoždění..oslovila jsem průvodčí, která mi následně sdělila, že vlak do Havířova bude čekat..šlo o 4minuty. Vlak, který jsem při příjezdu na Svinov míjela, byl právě ten, který měl čekat. Vlak vyjel přesně v dobu, kdy měl. Tohle mi přijde naprosto bezphledné. Momentálně ještě čekám na další spoj...děkuji za příjemnou jízdu a včasný příjezd do stanice.. -5⭐️ Znovu již služby zmíněného dopravce určitě nevyužiji.

Negativní recenze

České dráhy, a.s.

ČD a.s. NEPLATNÝ DOKLAD!!!!

1.00

1.00

17 července, 2021

Jsem totálně zklamaná z toho, jaké jsou české dráhy.. jela jsem v neděli dvěma vlaky po sobě a na prvním vzniklo zpoždění, což samozřejmě nebyla moje chyba a tak jsem musela vrátit jízdenku na druhý spoj. Jízdenku jsem vrátila, uvedla důvod proč a dál to nějak neřešila. Poté mi došel email, že musím ještě víc upřesnit situaci, tak jsem tak udělala. Paní mi odepsala, že nemám nárok na vrácení peněz a že jsem na jízdenku mohla klidně jet, tak jsem hned odepsala a napsala ji, že jak jsem na ni asi mohla jet, když u ní bylo napsáno NEPLATNÝ DOKLAD, na to mi pani odpověděla, ať ji pošlu snímek obrazovky té jízdenky, že ona v systému vidí, že jízdenka je zaplacená a byla platná, tak jsem tedy poslala snímek obrazovky, kde bylo jasně a červeně napsáno NEPLATNÝ DOKLAD. Na tenhle můj email mi paní už neodepsala, protože asi zjistila, že opravdu mám nárok na vrácení peněz. Dnes ráno mi přišel mail, že mi nárok na vrácení peněz nevzniká. České dráhy jsou už opravdu na nic a radši budu jezdit autem než s nimi. Asi se jim takhle dobře vydělává.

Negativní recenze

České dráhy, a.s.

Diskriminace

1.00

1.00

2 dubna, 2021

ČD diskriminují děti v případě koupě e-jízdenky. Bez problémů vám jízdenky v e-shopu v kategorii 10-14 let prodají, ale protože vyžadují občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti při kontrole a v tomto věku děcka samozřejmě nic takového nemají ( pokud tedy necestují po ČR s cestovním pasem - pokud ho vůbec vlastní), dostanou pokutu ve výši 100%. Státní podnik, k vašim službám!

Negativní recenze

Hodnocení, názory a recenze firem.

Nebojte se říct svůj názor.

Sledujte Aplikanta:
© 2016 - 2021 123jobs Media s.r.o. | Všechna práva vyhrazena
Hodnotící portál Aplikant.cz  zveřejňuje recenze, názory, zkušenosti a hodnocení firem z celé České republiky.