Nejhorší banka na českém trhu, nekonečné výmluvy a za 2 měsíce nesjou schopni vyřídit hypotéku, jdu jinam.
26 července, 2022
KB spokojenost
2 ledna, 2022
Mám KB už 19 let a nemám s tím nejmenší problém. Dostal jsem 3 hypotéky a tři půjčky, z toho už mám vše zaplaceno kromě jedné hypotéky. Pokud jsem něco potřeboval zvedl jsem telefon kdekoli na světě a KB to zařídila. KB není banka pro socky.
Nedoporučuju
25 října, 2021
Nejhorší ze tří bank, u kterých spravuji účet. Složité, nekomfortní. A co nejhorší - bez upozornění nutná aktualizace KB klíč v mobilu, ale opětovná aktivace kódem z bankomatu nebo osobně na pobočku !! Takže v případě nuceného pobytu doma nebo mimo dosah pobočky a bankomatu nelze po nucené aktualizaci spravovat internetové bankovnictví.
Poplatky -recenze komerční banky
7 července, 2021
KB nebrat , kradou , ono pokud často nakupujete a točí se peníze na účtu tak si nevsimnete pokud vám zmítané 100 Kč xkrat za měsíc ale pokud si necháte na ucte 500 a stejnou vám x poplatku kouknete a na ucte 56 Kč , o dva dny -2,6 a přitom žádný popisek žádná platba nic , takže kam zmizeli peníze nevíte , jsou to zloději!!
Varování před Komerční bankou!
14 dubna, 2021
Já mám termín předčasného splacení hypotéky u KB právě dnes. Mě naúčtovali cca 31 tis. Kč pokutu. Tato častka představuje úrokové náklady. Ale tyto náklady nevznikly bance v okamžiku předčasného splacení, ale už v okamžiku, kdy si obstarávala na finančním trhu peníze pro zafinancování naší hypotéky. Tudíž tam není přícinná souvislost mezi vynaložením nákladu a předčasným splacením. Stejně to vidí i ČNB ve svém stanovisku z března 2019. Už to řeším s advokátem a budeme zahajovat řízení u finančního arbitra, aby nám tyto peníze byly vráceny.