10 března, 2022
Ráda bych se podělila o svou nepříjemnou zkušenost s firmou nabízející zpracování GDPR. Dne 4.2. mne firma Microsite s.r.o. oslovila telemarketingem, nabídla produkt na kompletní zpracování GDPR agendy, který obnáší roční předplatné na jejich aplikaci, která pokrývá nároky zákonem dané povinnosti. Se smlouvou jsem souhlasila, ale když mi zaslali přístupové údaje a pokusila jsem se produkt zprovoznit, zjistila jsem že produkt nenaplňuje moje očekávání, byl pro mne obtížně ovladatelný a zprovoznění obnášelo rozsáhlé vyplňování kategorii a dotazů na které jsem neznala odpověď. Poptávaná IT podpora z jejich strany extra placena služba. Od smlouvy jsem písemně odstoupila. Firma na mojí výpověď nereagovala, následně přišla upomínka platby 5900 Kč, zopakovala jsem písemnou výpověď -opět bez reakce, následovala další urgence nezaplacené částky. Shrnula jsem celou zkušenost a znovu formulovala odstoupení od smlouvy, odeslala datovou schránkou- opět bez reakce, ale za pár dní mi do mé datové schránky přišla další urgence nezaplacené částky. Na jejich linky se nedalo dovolat, obchodní asistentka která mi smlouvu telemarketingem nabídla tvrdila, že to řeší jejich smluvní oddělení a že se se mnou spojí- nikdo tak ale neučinil a následně mi vystavili storno fakturu na částku 4150 Kč, čili 70% ceny celkového ročního předplatného. Za produkt, který se mi ani nepodařilo zprovoznit...Celé je to pro mě krajně nepříjemná zkušenost, která mě stresovala celý měsíc a ráda bych tímto varovala kolegy, na které se případně tato firma obrátí. Domnívám se, že firma nabízející kvalitní produkt nemá zapotřebí nutit k jeho odebrání někoho, kdo jejich produkt nechce. Na distanční formu obchodu jsme si všichni za poslední roky zvykli a možnost odstoupit od smlouvy když produkt nenaplní očekávání je myslím nepodkročitelný standart. O komunikaci, která splňuje alespoň bazální parametry lidské slušnosti ani nemluvě. I.P.